söndag 30 maj 2010

Sommartorpet

Även om Ernst är rätt grym på det där med torp, så är nog jag bättre (tycker i alla fall jag). Detta ställe kräver en del tålamod, i alla fall om man inte är någon höjdare på att hitta i skogen.


Fint.


Finns ett litet förråd eller vad man ska kalla det också, med ett vält träd.


Kanske något för den med gröna fingrar.


*

Gillar verkligen fönstrena.


Även fast dörren var låst var det inga svårigheter att kika in en sväng.

Tack för tipset.


*

En klassiker går i graven.





4 kommentarer:

021Hndstls sa...

Man skulle nästan rusta upp där om ägaren är död som fan. Hade ju varit både kul och fett soft till nästa sommar

Fredrik sa...

trevligt att läsa om "bortglömda" ställen!
om du har nå mer på lager så får du gärna uppdatera =) jag själv tycker detta är skit intressant men är för feg för att ta steget att kliva in i för mig "okända" skrymslen!! hört att det finns nått ute vid västerås flygplats! var förbi och kikade men vågade inte gå ner! =) men var riktigt intressant att läsa!!

Anonym sa...

Update!! har lite grejer till er någon e mail man kan skicka bilder?

72 Unknown sa...

Update vore underbart, har inte haft tid att varken leta platser eller besöka platse, så bilder är uppskattat!! gärna mer info ang. stället också, men ta det privat via mail. Nå mig på knackebrod.illegal@gmail.com