måndag 31 augusti 2009

Bunkern på landet

Efter att ha kört på en grusväg, spanat in röda hus med vita knutar, hejjat på bondar och glott på kossor en stund svänger jag in i skogen och knallar 50 meter. Helt plötsligt finns där en plåtdörr i marken. Vad är detta? Varför finns denna här? Jag har ingen som helst info, så någon som har kan ju gärna fylla på. Dock har jag mina funderingar om varför den ligger där den ligger, men vill inte avslöja för mycket. Mer bilder kommer när jag återvänder med bättre kamera.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ohhhh...

Anonym sa...

vart ligger den?

72 Unknown sa...

Tänker självklart inte säga vart den ligger.

Anonym sa...

varför inte säga var den är? vad förlorar du på de?

72 Unknown sa...

Om ajg säger vart den är kommer det att bli förstört och igenbommat inom kort tid.

Anonym sa...

BILDER!! NYFIKEN!!!

Anonym sa...

sevalla är den

Anonym sa...

det är en gammal lednings central..

Anonym sa...

Är dom ofarliga att utforska eller sova i?